AVBOKNINGSPOLICY
Om du som kund uteblir från bokad tid, eller inte avbokar din tid senast 24 h innan debiteras du 75% av det bokade beloppet. En faktura skickas till dig via e-post, om du uppgivit den vid bokning, eller via brev.
Varför har vi dessa avbokningsregler?
När Du beställer en tid hos mig så ingår vi ett avtal. Du (köparen) förbinder dig att komma till Mind Jonna vid en i förväg överenskommen tid för en köpt behandling. Jag som frisör/behandlare förbinder mig att reservera denna tid för dig, med en arbetsplats och jag står till ditt förfogande, och inte erbjuder den bokade tiden till någon annan.
Jag jobbar hela tiden med ett aktivt bokningsschema både online och på salongen vilket betyder att de kunder som vill klippa sig eller vill boka en annan behandling hos mig söker tider här på hemsidan. Om du som kund uteblir från din bokade behandlingstid utan att höra av dig till mig blir det i regel alltför kort varsel för att kontakta en annan kund eller att en annan kund själv ska hinna boka tiden.
Detta innebär inkomstbortfall för både salongen och för mig som frisör/behandlare. Det är alltså inte på något sätt personligt utan det handlar om att jag står med tom stol och blir utan lön den uppbokade tiden.
Avbokning gör du via telefon på 070-6415512.
Tack för visad hänsyn.